Wednesday 29 February 2012

LOL! pagi pagi smpai skolah dah kene bebel, ceramah n perli dgn cg rohaya .haha .pastu masuk pulak cg naimah .woahh!! ehh cikgu .seronok lahh kite smpai smpai skolah je denga awk membebel .esok bebel lagi tau rindu! haha! tadi pun mcm hari lain jugak still merayau , melepak , masuk kelas lambat , gy tandas lama lama .call laa parents aku kalau kau dah batak sgt nak ngadu kat dorg .aku takot je satu hari nnt aku stress smpai aku nak ambik rokok .haa.. aku ni bkn betol sgt .stress wehy! rumah , sekolah smua dah mcm lancau .sumpah aku dah taknak belajar .adoii! esok nak tgk lahh cg ape plk rindu nak bebel kat aku .hee :p ustazah rumaizah dah usha usha aku dah tadi .aku je buat buat tak nmpak .kesah pulak aku ?? smlm mazanah lagi lah tak hbs hbs cakap kamu tu pngws .kamu tu pngws .what the hell lahh! pegi mampos lah aku pgws ke tak .ad aku kacau hidop kau er skg ? masalah sndiri pun kau tak boleh nak handle .sebok nak mnyemak hal aku .haiyaa! fuckk!

No comments:

Post a Comment